-.-


Fy fan va ja har tråkigt just nu. De finns absolut ingenting att göra hemma hos mig nu.
Klockan går, inget händer-.-' Ja somnar snart på tangentbordet.
De e så tråkigt T_T

Men men, nu får de va nog av mitt klagande över hur tråkigt ja har de.
Idag så har ja jobbat, jobbat o jobbat. Hemstudiedag du vet...:P
Till lunch så blev de nuudlar:D De va mumsigt^^
Sen så har de faktiskt inte hänt någe mer idag.

Shit va ja saknar alla! Ska bli så jävla skönt att träffa alla igen på måndag:D
De ska bli skönt att börja på måndag^^ Min lillebror började idag.
En fredag? Dagen innan en helg? Skumt enligt mig...
Men de e väl deras problem:P

Eftersom att de inte har hänt nått mer idag så har ja inte något mer att säga:)

Kramar

/ Frida:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0